Ata0905 Tuanaseyda biz Antalya’dayiz yok maalesef. Arkadaşım her yere sordu özel hastaneler dahil . Uzun süredir gelmiyor denildi. Ama internetten baktığımızda 18 aya kadar yapılabiliyor deniliyor. Yılbaşından sonra gelme ihtimali varmış bekliyoruz .
SedaEceAlp Ankaradayım. Beklemedeyim maalesef 1 yaş aşıları oldu su çiçeği yok denildi gelince haber vereceklermiş.. 😓
Pudrabeyazim SedaEceAlp 100.yil hastanesinde vardi eğer kaldıysa ben orada yaptırdım 150 tl muayne ücreti ile
Canada10 Tuanaseyda Balıkesir’deyim bende dün yaptırdık yok maalesef gelince haber veririm dedi ebe ama benm pek umudum yok açıkçası 😏 daha önce özeldeymiş bu aşı belki yine özele geçirirler bilmiyorum 🤷🏼♀️ İnşallah gelir zamanı geçmeden yaptırabiliriz
VSBK_9919 Tuanaseyda bizde bekliyorduk bugün aradilar aşının geldigini soylediler yarin vurdurmaya gidecegiz insallah sizlerede en kisa zamanda haber gelir
Fne bizi de aradılar bugün gittik yaptırdık hemen. Ebemiz sadece üç tane aşı geldi ama 6 bebek vardı dedi aşı olması gereken