Aselinaannesi kızım 10 aylık ve 7.6 kilo ☀️ öncelikle kimseye dert anlatmak zorunda değilsiniz, insanların bazıları kilolu bazıları zayıftır.
Bebeğinizin kan değerlerine baktırmanızı öneririm. Demir eksikliği olan bebeklerde iştahsızlık görülüyor, doktorumuz her zaman söyler bunu. Demir takviyesini aksatmadan kullanın. Emmeyi bıraktı demişsiniz, formül mama ile beslemeye devam edin, çünkü ilk 2 yıl bebekler süt çocuğu olarak kabul ediliyor. Ek gıda ile aman aman kilo almaz, devam sütü ile destek olmalısınız. Ek gıdalarına da içeriği zengin olan besinlerden tercih etmelisiniz. Et, balık, sebze, taze peynirler, yoğurt, pekmez, ceviz, badem gibi…