Benimde bebeğim 10 aylık ve 8,5 kilo ama ben hiç takmıyorum çünkü maşallah iştahı çok güzel ama metabolizması hızlı bende zayıfım 40 kiloyum ebeler bana çektiğini söylediler ve inek sütü alerjisi var kilo alımı zayıf. İnsanlar kilolu olsa kilolu diyeceklerdi kısa olsa kısa uzun olsa uzun diyeceklerdi, herkes herşeye birşey diyecek zaten asla üzülmeyin 🥲