38eg uykucukoala al tabi inşallah sende faydasını görürsün. Olur konuşayım eşinizle 😂 Bu ikna kabiliyetim bi eşime etki etmedi 🤣🤣🤣
uykucukoala 38eg benim ki de çok pahalı o kuaföre git daha iyi diyo 4 bin lira olmuş bi saç şekillendiriciye o fiyatı vermek istemiyor 😆nasıl ikna edeceksek 😅
uykucukoala Kereminannesiii benim tüylerim de sarı bende beyaz tenliyim ya ama vücudumun bazı yerleri siyah tüylü braunu çok övmüşler ya bilmiyorum kararsız kaldım
38eg uykucukoala önce o ürüne bi çalışmam laZım gelmişini geçmişini bi öğrenmem laZım sonra ikna etmeye çalışırız 🤣
38eg uykucukoala o değil de eminim çok güzel bi üründür ama şimdi baktım da cidden çok pahalı ya bence daha uygun bişe ye bak 🤣 şimdi bundan da vazgeçirmeye ikna edermişim seni ahahahahahahah😂😂😂🤣🤣