Kızlar eşim dün migrostan herobaby tarhana getirdi ,arada bı yaparm bebise ddim,(bebeğim 8 aylık),şimdi kutusunu okudum,yapılışı formul sütle diyor ben formül süt kullanmiyrm,birde formul sütün içinde tarhana nasıl pişer pis olmazmi 🤔?,onun yerine et suyu veya tavuk suyunun içine toz tarhana karışımını koysam olmazmi illa formül sutlemi yapacam gidip degisermyrmda bize çok uzak ,şimdi ben bu mamayı nasıl değerlendirecek🤷