Busra_450 Gündüz uykusuna alıştı hergun aynı saatte 2 saat uyuyo 2 3 saat geçtikten sonra geri uyuyo 1.30 2 saat gecede 8.3 9 en geç 10 da yatiyo kesintisiz 4 saat uyuyo gece sadece 1 kere kalkiyo maşallah bize🧿😍
Poyraz_bebek Busra_450 benim bebegimde ayni düzenli.. ama hic biraey yapmadim kendi huyu uyumayi sevmek sanrim gaz sancisi var iken bile gözleri kapali ikiniyor kendi kendine masalllah diyeyim annenin kendi nazarı cok degermis bol bol okuyun evladinizi sizde 🙏🙏🙏
cideee07 Çok şanslısınız kendi kendine uyuyan anneler maşallah . Benim bebeğim de 52 günlük çok zor uykuya dalıyor . Yutmak için aşırı efor sarf ediyorum emzir gazını çoktan karnına masaj yap emziği tut 3 saattir uğraşıyorum sen yenidoğansın uysana bol bol 😂