Biz 3 ay 3 günlük olduk doktorumuz gece gündüzü ayırt edebilmesi için akşam en son uyandığı uykusundan itibaren uyutmayın 1,5-2 saat sonra banyo yaptırıp emzirin memede uykuya dalmadan gazını çıkartıp yatağına koyun ve hep aynı ninniyi dinletin uyku eğitimi verin dedi o yüzden 2 gündür aynı şekilde yapıyorum ve uyuyor odamız 24 derece soğuk değil 21 ile 24 derece arasında olması gerek demişti doktorumuz ama kış oldu malum üşütürmü diye de tereddüt etmiyor değilim