Baharellezi Caspiumare huggies yenidoğan kullanıyorum çok güzel diğer ıslak mendillerden farklı dokusu pamuklu bez gibi tek tek geliyo
MSG102915 Caspiumare benimde öyle oldu. Allahtan doğumdan önce stok yapmıştım baya bi. Yoksa yanmıştım.
Yasedem Caspiumare sleepy kullanıyorum memnunum bu konuda sadece sonda 4-5 tane kalınca hepsi geliyormuş gibi zorluyor o kadar
Zeynepadenmom Caspiumare bebedor kullanıyorum ıslak mendil de çok memnunum hiç oyle bi sorun yaşamadım 😊
Zynp35 Caspiumare gelsede cikani koyuyorm yerine dayanma yoksa 1 ayda kac paket gitti hep indrmden almstk naslda hizli tükeniyor
msraaa09 Caspiumare en gıcık olduğum ya kendi evim için can bebe kullanıyorum kızım için unibaby hepsi aynı sinir bozucu ya 😄😄
xrem Komili yenidoğan ıslak havlu öyle değil güzel ama benim bebişe pişik yaptı bitmesine yakın. Belki sizde yapmaz