Mstfaslhnalprsln12 Merhaba anneler bugün oğlumun ilk dişi çıktı daha belli olmuyor ama kaşık değince tık tık ötüyor elime de etinden kabarıklık gözüküyor oğlumda 9 ay 15 günlük
Fun Mstfaslhnalprsln12 kızım 10 ay 7 günlük hala yok gelen giden 😔 sadece alttan beyazlık görünüyo etinde
Mstfaslhnalprsln12 Fun onunda çıkar annesi benim oğlumun da diş olarak belli değil ama elimi değince fark ediliyor
Zeynepduruu Fun benim kızımın da 10 aylıkken cıktı şuan 11 ay 10 günlük dün ikinciyi gördük 😊 bizimkiler tembel heralde biraz 😊
Mstfaslhnalprsln12 Zeynepduruu aynen öyle galiba tembel bizim bebekler ama büyüklerde ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi olur çabuk düşmez diyorlar sağlıklı olsunlar da geç çıksada olur
Zeynepduruu Mstfaslhnalprsln12 aynen bende öyle duydum ne kadar geç çıkarsa okadar sağlam oluyormuş 🙂 tabiki herşeyin başı sağlık 💕