sulep Merhaba arkadaslar 2 ay önce sezaryen oldum kanamam bitmeyince doktoruma gittim ultrasonda rahimde acıklık kaldıgını ve kan biriktigini söyledi antibiyotik basladık düzelmezse operasyonla temizlemiyormus bu durumu yasayan var mı ?