Nurtalib Günlük supurmek icin kullanıp memnun oldugunuz var mi bugün alcam internetten karar veremedim
Mom061 Nurtalib Fakir marka kullanıyorum, çok memnunum ama benm için tek eksisi ucu tam sivri değil ama çekiş gücü çok iyi, köşeleri falanda yanlamasına alıyorum sorun olmuyor. 🥰 https://ty.gl/kqed2jkr
Mom9 Nurtalib bende rowenta var çok memnunum 2senedir kullanıyorum. Evimde kedim var baya tüyünü falan topluyo
Nurtalib zeynepzeze evet dysonlar cok guzelde cokta pahali insallah alırsınız benim alacagim en fazla 300 tl olacak😊
Mom061 Nurtalib https://www.trendyol.com/sr?q=fakir%20dik%20s%C3%BCp%C3%BCrge&qt=fakir%20dik%20s%C3%BCp%C3%BCrge&st=fakir%20dik%20s%C3%BCp%C3%BCrge&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:electronics_catno:707_c:elektrikli-supurge_a:fakir-dik-supurge_gl_s_generic_&gclid=CjwKCAiA_eb-BRB2EiwAGBnXXicKVNRkDH_9U-W4UMasZ9Ny5fCixQdkFSQeGC6TPZPQcMfRA2q20hoCxvwQAvD_BwE Oldumu bilmiyorum ama en baştaki benim kullandığım.☺️
Nurtalib Mom061 cok teşekkür ederim canm olmus bende ondan almayi düşünüyordum iyi oldu verdigin bilgi sagol😊