Annebebek58 4.5 aylik bebegim var 4 aylikken saglik ocaginda degerlerime baktirdim tiroid yuksek dedi emziriyorum tiroid sut salinimini azaltiyormus emzirirken ilac kullanabilir miyim bilen arkadaslar lutfen cevap verebilir mi ?
Wolverine Annebebek58ilac kullanabilirsin ama önce kan tahlili ile baktır değerlerine gerek varsa yazar ilaç doktor mg ayarlayıp