Olric11 Evet hanımlar ne yiyeceğimi şastım brokoli karnıbahar mandalina kabak anne sütü için önemli alınması gerekiyo diyo bazı kaynaklarda gaz yapar diyo bazı yerlerde ne yiyeceğimi şaşırdım siz nasıl besleniyorsunuz
Meriwa Olric11 herkesde hersey farklı etki yaratır canm bende mandalin portakal gaz yapmamıştı deneye deneye bulucaksınız
Alya-Sule67 Olric11 kesinlikle bu saydıkların gaz yapan besinler ekstra olarak çikolata kahve bulgur nohut fasulye lahana mercimek mısır bunlar da gaz yapar doktorum bana yasakladı o yüzden ✌️
Olric11 Meriwa gazlı bi bebek şimdi yiyip dahada canı yanmasın istiyorum 🤦♀️ Ne yiyeceğimi bilmiyorum
Meriwa Olric11 damla ve bağırsak düzenleyici düzgün kullanın gaz illaki olucak o dönem için kiraz çekirdeği torbası önerebilirim mikrodalganız varsa ayaklarının altına ısıtıp koyarsınız bide kabız yapıcak yiyceklerden de uzak durun o da bebeği kabız yapıyor bilginiz olsun
Meriwa Olric11 bide kimyon çayı içmiştim ben kimisi rezene içiyor yemeklere de kimyon atıyordum protein ağırlıklı olabilir et balık tavuk gibi
Olric11 Meriwa hepsini kullanıyorum canım kiraz çekirdeği bizde bi ise yaramıyor bi hafta gece gündüz kullandık şimdi dolabının bi kenarında☺️
Alya-Sule67 Ama kabak pirinç patates havuç yoğurt ıspanak marul maydanoz gibi yeşillikler tüketebilirsin