Zalimsin Ben tezgaha kavanozlar hazırladım, kahve kakao tarçın karışımı, yoğurda dokmelik pulbiber zerncefil kekik karışımı, maksat isim kolay olsun diye , shake ve smoothie tarifleri kaydettim malzemeleri aldım ettim ama yok baslayamadim 😂😂
Hatice2626 Bende bugun basladım diyete. Detoks suyu falan hazırladım. Ara öğün yapmıyorum yatarken de smoothi yapacagım 🤗
Nazomnazom Ceyo0666 cok fazla metodu var:) ben 12/8 yapıyorum 12:de kahavltı 7 gıbı aksam yemegı aralarda sekersız sıvı cay kahve
Smrgzl Nazomnazom canim bende 3gundur aralikli oruc yapiyorum. Aksam yemeginde porsiyonlarini kucultup ozellikle yaptigin biyemek varmi. Ben ewde ne pisiyorsa onu yiyorum tabi ekmeksiz. Pirinc pilavi makarna unlu gida haric tabi.yaninda salata yogurt. Etki edermi sence. Az once bitabek turlu yedim.mesala acikmistim.diye. bende 82 kiloyum hedefim suan 75 sonra insallah inebilirsem 60kiloya kadar inmeyi dusunuyorum.
Ceyo0666 Nazomnazom anladim kahveye ne kadar tarcın koyuyorsunuz birde piştikten sonra mi yağ koyuyorsunuz sabah aç karnına mi iciyorsunhz
Nazomnazom Smrgzl söyle bende az evvel pırasa yedım:) varsa pılav vb 3 kasık bol salata yada yoğurt Kaca kac yapıyorsun saatlerı ve spor yapıyormusun
Smrgzl Nazomnazom 16/8 yapiyorum canim. Suan spor yapamiyorum ama biara leslie 3mil yapmistim baya etkili olmustu.
Cinarinn-annesi Nazomnazom kısaca aç kalıyom desene kız bende cok kilo aldım aç kalmadan bu iş olmayacak herhal acligada hic gelemıom cikolatasız yapamıom ameliyat olayım dıorm basen😭