Merhaba 3 ay 4 günlük bebeğim var. 2 gündür gaz sancısı çekiyor. Geceleri aşırı huysuzlaşıyor ve ağlıyor. Karnına sıcak su torbasını tulumunun üstünden havluya sararak koydum. Çok aşırı rahatladı. Emzirdim ve rahatça uykuya daldı. Ayaklara da koyulabilir bunuda biliyorum. Fakat aile büyüklerimizden birisi karnına koymamamı ayaklarına koymamı söyledi. Enfeksiyon kaparmış. Böyle bir şey hiçbir yerde yazmıyor söylenmiyor. Böyle bir şey duyanınız var mı ? Bebek aşırı rahatladı çünkü. Ayaklarına koysam bu kadar rahatlayacağını sanmıyorum. Ağlamaktan durmuyo ki karnına çekiyo ayaklarını napayım ? O yüzden karnına koymak iyi geldi. Fikriniz nedir? Bu görüşümü yanlış bulan yada başka bir fikri olan var mı ?