Merhaba anneler kızım 4 ay 5 günlük oldu doğduktan yaklaşık 10 gün sonra gaz şikayetimiz başladı ve hala bitmek bilmedi bu arada sadece mamayla besleniyor anne sütü yok emzirmiyorum ilk dönemler anne sütü aldı o zamanlarda da gaz aynıydı şimdi de aynı bir türlü bitmiyor geçmiyor bütün damlaları kullandık doktor da 3.4. Ay da biter dedi cocuk 4 ay 5 günlük hala bitmedi yaa var mı böyle gaZ sorunu hala devam eden