Ebrareylulll kızlar bebeğim 6 aylık 3 aydır Bebelac Gold maması kullanıyoruz dün bütün marketleri eczaneleri gezdim fakat mamayı bulamadım hiçbir yerde neden böyle oldu bilgisk olan yada aynı durumu yaşayan varmı
Muverrih Ebrareylulll İnternetten alın benim eşim almış hepsiburadadan 6 kutu ismini bilmediğim bir siteden 10 kutu piyasada mama kıtlığı var haberlere bile çıkmış dedim demez olaydım almışta almış cocugumuz aç kalacak diye 😂
Bebeklerm Ebrareylulll benimde 6 aylık bebeğim similac kullanıyordum son bir haftadır bebelac aldım sorun yoktu dün 2 numaraya başladım hiç içmiyorlar sizdede böyle oldumu acaba
Balbocegimkizim_42 Ebrareylulll Bebelac kendi sitesinden sipariş verebilirsiniz bende oradan söylemiştim zor bulduğum için
Grkm_12 Canım fiyatları yükseltmek için depolarda saklıyorlarmış hepsiburada da uygun ordan alabilirsin
BuseBuglemKerem Heryerde var ben hep migrostan alıyorum ama yenilenen paketini arıyorsanız onlar henüz marketlere eczanelere gelmedi
damlahira Ebrareylulll Tüm mamalarda stokta var ama şuan çıkarmıyorlar çünkü yılbaşından sonra zamla beraber tekrar piyasaya sürecekler her sene sonu olan birşey