CicekYesim Merhabalar bebeğinize biberonu nasıl biraktirip memeye dondurdunuz bebegim memeyi emmeye başlayınca ağlamaya başlıyor bende çok ağlatmak istemiyorum bu durumu yaşayıp aşan anneler varsa lütfen tecrübelerinizi paylaşır misiniz
Minikum CicekYesim benimkide memeye gelince almıyordu ağlıyordu bende biberona çok az su yada anason çayı koyuyordum yada mama koyabilirsiniz emzirmeden önce az bişey çektiriyordum sonra hemen meme mi veriyordum birde sık sık emzirmelisiniz gece daha kolay alıyorlar yavaş yavaş alışır inşallah
CicekYesim Minikum Su ve anason çayının bir zararı olmaz dimi 77 günlüğüz söylediklerinizi deneyeceğim inşallah dediginiz gibi alışır 🤲
Minikum CicekYesim bizde bi zararı olmadı ama çok az fazla değil anasonu eczaneden almıştık biz üzerindede yazıyor beslenme zamanı 1-2 çay kaşığı verilebilir diye ben şuan da arada veriyorum 4-5 çay kaşığı. Yanlış yönlendirmek istemem her bebek farklıdır ama bizde bi sıkıntı olmadı