Kızlar merhaba 6 aylık bı kızım var. normalde ben ne iş yapsam eşim bebeğe bakardı bende işleri hallederdim. Bugün eşim evde yok ve yemek yapmam gerekiyor diye kızıma TV den bebek şarkılarının olduğu bir video açtım çok hoşuna gitti. Yarım saat izledi TV yi kapattım. Aman Allahım sanki dayak yemiş gibi aglamaya başladı aç olmasına rağmen memeyi tutmadı. Saatlerce ağladı sakinlestiremedim sonunda ağlaya ağlaya uyuyakaldı. Napmaliyim nolur bana bı yol gösterin 🥺