Merhaba annelerimiz,Öncelikle öğretmen annelerimize sormak istiyorum bugün canlı derste öğretmenimiz bildiri geldi çocuklar asilanacakmis dedi covid aşısı mı başka bir bilgi verilmediği için sizlere sormak istiyorum oğlum 3 sınıfa gidiyor bu arada 1.de aşısını olmuştu okulda başka ne aşısı olur ki aklıma ilk gelen korona aşısını çocuklara yapıp okulları açmak istiyorlar düşüncesi geldi. Değerli fikirlerinizi bekliyorum 🙏