T-u-a-n-a doktor kontrolü dediğiniz normal gebelik kontrolüne gittim bebeğin kilo alımında sorun yoktu tehlikeli gebelik diyildi çok hafif bı kanamam oldu ama emzirmeyle alakalı diyildi oglumdada olmuştu onun dışında sütüm azaldı ama oğlum bırakmadı hiç yine arttı oğlumun diş dönemi ni istahsizligini hep emzirerek geçirdim bugün bişey yemedi diye endişelenmedim hiç yada erken dogururmuyum durumu da olmadı hatta zorla doğurdum suniyle sütüm gelcekmi korkusu olmadı hep vardı çünkü doğumdan sonra kolostruma döndü belkide kesseydim sütten mastit olucaktim ateslenicektim buda bı tehlike gebelik için oğlumu memeden kesmedigim için aralarında herhangi bir kıskançlık da olmadı a benim mememi kardeşim çaldı gibi bir durum olmadı hiç ilk başlarda her talep ettiğinde oğlumu emzirdim daha sonrasında yavaş yavaş kendisi bıraktı ama hala emiyor bazen yemek yapamayacak kadar yoğun oluyorum o arada da oğlumu emziriyorum kafam rahat ediyor aç kaldı mı diye düşünmüyorum dişi çıkacağı zaman son dişleri ağrı kesici niyetine yeni emziriyorum acısı hafifliyor yani ben faydasını çok gördüm benim için tek dezavantajı biraz fazla yorgun hissediyordum kendimi hem hamilelikte hem doğumdan sonra iki bebeği emzirdiğim için beslenme mi düzenleyince artık o da kalmadı kızım şu anda 4 aylık