merwecik Arkadaşlar Merhaba bebegım için yataklı salıncaga ıhtıyacım var biz aldık ama pek kullanıslı gelmedı elinde olupta satmak isteyen olursa yazarsa sewınırım
Kaftanoglu_meryem merwecik bende bı salincak var ama size uyar mı bilemedim hem oturuyor hem yatıyor gayet güzel 5 ay kullandık bide ben İstanbul’dayım
Kaftanoglu_meryem merwecik salıncak almadiysaniz hâlâ satabilirim kusra bakmayın yazamadım telefonum sıkıntılıdiydi