Umutcugunannesi Kulot bez almak istyrm ama cirtli bezle bedenleri aynı mi gidiyor.yani cırtlı da 3 kullanysm kulottada 3mu almalym.yoksa daha mi buyuk oluyorlar 2 mi almaliyim
ilkgozagrimm Umutcugunannesi aynı beden al canım beli lastikli olduğu için rahatlıkla oluyor bende kızıma kullandım ama bel kısmı cok iz yapıyordu tekrar cırtlıya döndüm
Onsubatikibinondokuz Umutcugunannesi büyüklükleri aynı da bence cırtlı bez daha iyi ben kullandım da değiştirirken çocuğun alt kısmını komple çıkarmak gerekiyor cırtlı bez kadar pratik değil benim oğlum pek sevmedi bide taktırmak da istemiyor heves ettim aldım ama pek heveslendiğim kadar matah bişey değilmiş
Rzgr Umutcugunannesi 9. Aydan beri kulot bez kullaniyorum. Buyuk rahatlik. Cirtli bezle ayni beden alabilirsiniz. Bir donem bez degisiminde oldukca zorluk cikartiyorlar. Ben oglumu banyoya goturup bezini orada cikartiyorum. Hem tuvaleti tanidi hemde banyoda hemen popisi yikayip cikiyoruz.
Umutcugunannesi Burda bi postta okudum sizdirma yapmamis bi arkadsta onun icin denemk istyrm sizde sizdrma yaptimi