Arkadaşlar derin dondurucudaki sütlerimin süresi dolmak üzere olanları çıkarıp veriyorum oğluma fakat demir kokuyor her seferinde aynı koku yani bebeğim içiyor kusma ishal falanda olmadı ama normal mi bilemedim neden kokuyor eski yazılardada bulamadım bununla ilgili bişey birde sağıp direk derin dondurucuya atıyorum 3 ay saklıyorum en fazla süresi geçenleri mecbur atıyorum öyle okumuştum sizler ne kadar saklıyorsunuz acaba??