Zeynepbayhan Cenkerinannesi Ayaklarının altına ve karnına sürerek masaj yapmanız gerekiyoz gazını rahatça çıkarıyo sonrasında😊
ZeynepKarataTeytey @ Cenkerinannesi ellerin çok iyi yıkanması lazım kızlar bana bir teyze yanlışlıkla bir kadının bebeğini ellerini yıkamadan emzirdiğini çok yağlı olduğu için bebek nefes almakta zorlanıp öldüğünü anlattığından beri alamıyorum Allah korusun tabiki de
Cenkerinannesi Ipekbcrk mantikli Aslında 😊oylede yapim ama simdi yaptigim bi isr yaramadi daha cok agladi😣
Cenkerinannesi [bilinmeyen] cok sicak olmuyomu ya bn ewde asiri sicak o yuzden cok bisi giydiremiym atesi cikyo masaj yapip corap giydirdim sonra gazini cikarmak için daha cok agladi bn anlamdim ne ise yaradi simdi bu yag 😣
Zeynepbayhan Cenkerinannesi Benim oglumunda çok gaz sancısı var öyle yaptıgımda rahat bi şekilde çıkarıyo😊
ALYASNB Biz kış bebeğiyiz yazın bilemem ama elma yağını arkadaşların dediği gibi kullanmıştım çok fayda etmişti 👍🏻👍🏻