Belkis355 numune yetersizliği olabilir canım.hemen kötüyü düşünüp çağırma.ilk bebeğimde başıma böyle bişey geldi benim.bir sorun olursa bebekte zaten arıycaz demişlerdi.1 hafta sonra tel çaldı, falancı sağlık ocağı deyince başladım hüngür hüngür ağlamaya kadın lafını bile tamamlayamadı telefon elimden düştü.Allahtan bi yakınım vardı evde hemen aldı telefonu konuştu kapattı.meğer yanlış almışlar kanı gidince öğrendim.