BuseveMinigi Ben sey yapıyorum kaynar sıcak suya döküyorum canım pir paketei öle makinada kullanıyorum hem koyu kıvam alıyor öle hatta katı el yıkama sabunlarını da yapıyolar ya rendeleyip ordan aklıma deldi benim de makinam eritmiyor kıyafetlerde kalıntı bırakıyor deterjan bende öle yapıyorum