Anneciikk yaşına girdiklerinde kilo alımları yavaslarmis birde şuan herşeyi keşfetme dönemi olduğu için bnim.oglum.yuruyor mesela yemeği cok zor yediriyorum hem.eski iştahı yok hemde.cizgi film falan izlemeden yemiyor 🤦bende takıntı yaptım bu kilo problemini