sevimlienerji Kızlar 4 ay 25 günlük oğlum ve kakasini çok zor yapıyor sadece emziriyorum kabız da değil ama neden zorlanıyor anlamıyorum yapana kadar ağlıyor başına gelen yada bilgisi olan var mı 🙄
A05072020 sevimlienerji sütun yariyodur belki öyle derler ya yada sen ne yiyosun patatesi falan cok yeme
SeliminannesiSeliminannesi09 sevimlienerji benimde 6 aylik zor yapıor mama veriyorum yapınca çok mu yapiyo normal mi yapiyo kaç kere yapiyo bide
AmineGlce sevimlienerji benim kızımda o dönemlerde zorlanarak yapıyordu ıkınarak dediğin gibi kabızda değildi sanırım o belli bir dönem o şekilde oluyor sonradan düzeldi canım merak etme bebeklerin doğasında böyle değişik şeyler olabiliyor😊
Linaaaammm sevimlienerji evet zaman zaman değişiyor ben o durumlarda ılık bi duş karnına masaj ve kimisi içirme dese de zeytinyağı içiriyordum bi çay kaşığı rahatlıyordu bide mama da veriyorsan mamayı ılıktan bi tık sıcağa yakın da vermek rahatlatıyordu o durumlarda ☺️
A05072020 sevimlienerji tabi kiz seninde yediklerine dikkat etmen lazim arastir bak kabiz yapcak yiycekleri sende ona göre ye patates muz şeftali kabız yapar diye biliyorum
sevimlienerji SeliminannesiSeliminannesi09 normal sulu bir kakasi var hiç mama vermedim sadece emziriyorum 3 4 defa yapıyor günde kakasini zorda olsa