KaranveAnnesi Kızlar annem yanlışlıkla 2 numara mama almış biz bir numara kullanıyoruz. Ben hastanedeylen açmış bi kere vermiş ama oğlum içememiş kusmuş. Diyeceğim şu ki ihtiyacı olan varsa kargoyla yollayabilirim. O kadar para bari bi işe yarasın çöp olmasın
Emir123ali KaranveAnnesi canım istegramda bebeklere yardım sayfası var okadar ihtiyacı oln kişileri görünce etkilendim bende bugün bi arkadaş sayesinde gördüm bende inan daha çok sevaba girersin
Emir123ali KaranveAnnesi bebeklere yardı sayfası çok sayfa çıkıyor ama 2018 yazan daha iyi geldi bana bayanda bugün bu sayfayı yazmış