Defne7 Aknmsr bızde 2 aylıgız son bır haftadır yatagına yatırıyorum tlfdan nınnı acıyorum emzıgıde verıyorum kendı halınde uyuyo bıraz zor oldu ama oncekıne gore daha ıyıyız sende dene ıstersen
BahaarS caglaras hepsini denerken yorulup uyuyor en sonunda 😅 Allah’tan çarşafı denemedim yoksa yanmistim 😅
BahaarS Aknmsr Bizim hala öyle burda yazanları okuyorum da kendi kendi uyuyanlar falan maşallah Allah bize de nasip etsin 😅
Aknmsr Defne7 7.5 aylığız emzik alamadı bir türlü oyuncak olarak kullanıyor şimdi evirip çeviriyor keşke kendi uyusa bütün gece hayaller tabi😂