Merhaba hanimlar , cilek mobilyadan bebek beşiği aldim buyuyen besik hic kullanmadım. Benim odamdaki besikte yatiyordu. Simdi satma karari aldim yer kapliyor kurulu fakat hic kullanmadi icindeki yatagi ve ekstra cibinlik ile satmayi dusunuyorum ilgilenen olursa yardimci olurum fiyatta