Minnakanne1 yeni dogan cekimi yaptirmistik hediye ettiler ama hic fikrim yok ne giydiricem bebişe bilemedim sizler neler giydiniz yardimci olur musunuz ❣️
Epifenomen-gkc Minnakanne1 LCW veya h&m in yılbaşı temalı tulumları var ben onlardan birini alıp giydirmeyi kendim çekmeyi düşünüyorum 🙂
alyatosum Minnakanne1 bize fotoğrafçı vermişti kostüm canım kostüm yok mu acaba fotoğrafçı da . Uygun fiyata bebek kiyafetleri satan dükkanlarda oluyor geçen yıl almıştım kızıma evde giymesi için
23082020 Minnakanne1 https://www.jup1.com/image/DAHc bunu aldım ben bikaç gün sonra yaptırıcaz inşallah
Epifenomen-gkc Minnakanne1 benim bebeğim kız Noel Baba giydiremiyorum🙈 tulum ve yılbaşı şapkası düşünmüştüm hem daha cicili diye
Minnakanne1 alyatosum kuzu hediye çekiyor diye kiyafet vermiyor maalesef benim almam lazim oy maşallah prensese 🌸🌸🌸🧿🧿
alyatosum Minnakanne1 teşekkür ederim canım 😘 sende istersen bi kukuleta alıp siyah makosen yada patikle üstü çıplak çektirebilirsin ya da yeni yıl baskılı tulum Ya da kırmızı siyah ekoseli salopet giydirebilirsin 🤗
23082020 Minnakanne1 https://www.jup1.com/image/DB3v böyle bişeyler alabilirsin bu sayfa çok uyguna satıyor Bi göz at istersen
bluekoala Minnakanne1 cok istiyorum yaptırmayı ama eşim izin vermiyor😭😭😭gevurlara özenme günah biz müslamanız diyip duruyor 😞😞😞😢
Minnakanne1 bluekoala kuzum bende ucretsiz diye gidiyorum yoksa bende gitmezdim evde de cekebilirsin bebişi
Minnakanne1 alyatosum çooook teşekkür ederim son bi soru lc ya da hm de bulamadim nerde bulabilriim fikrin var mi acaba 😍
baloglus Minnakanne1 Bende evde çekeceğim geçen yılda çekmiştim konseptleriniz varsa atar mısınız fikir olması için
alyatosum Minnakanne1 canım ben genelde netten yapıyorum alışverişlerimi vaktin varsa trendyoldan bak derim . Ebebeke bakmadıysan bi de oraya bak belki şansına bulursun yeşilli tulumda olur kırmızı beyaz çizgili tulumda olur 😊