Ebrulig benim oğlum 5 ay boyunca hep mukuslu yaptı hiç bir sorunu da yoktu gaita testi verdik bişey çıkmadı. 5. Ay kendiliğinden geçti ayrıca benimkide aşşşırı gazlıydı gaz olmasına rağmen içim rahat etmiyordu götürüyordum doktora yine gaz yüzünden ağlıyordu oğlum. Süt diyeti vs yapmadım hiç. Acı baharatlı gazlı şeyler içmedim o kadar. Tabi bana öyle oldu diye sizede olacak değil ama tecrübem yönde oldu.