Denizzz123 Merhaba arkadaşlar spiral taktıralı 20 gün oldu doğumdan 35 gün sonra taktırdım fakat ilaçlara rağmen kanamam bir türlü durmadı. Başına bu şekilde gelen oldu mu. Doktorum bekle düzelir dedi ama çok yoğun kanama bitmek bilmiyor
Denizzz123 minnakkbebek ilaç vermiş miydi size kesilmesi için bana verdi de çok işe yaramadı. Cevap gelirse yazarsanız sevinirim
minnakkbebek Denizzz123 hayır vermedi .doktor hastaneye cagirdi beni ya korkuyorum😭😭😭😭😭 5 e kadar gel dedi bugun
Denizzz123 minnakkbebek Beni de çağırmıştı gittim kontrol etti baktı hiçbişey yok dedi. İlaç yazdı ve tek iğne verdi yaptırdım ama yine geçmedi kanamam. Bakalım size ne dicek doktorunuz
Denizzz123 Beni de çağırmıştı gittim kontrol etti baktı hiçbişey yok dedi. İlaç yazdı ve tek iğne verdi yaptırdım ama yine geçmedi kanamam. Bakalım size ne dicek doktorunuz
minnakkbebek Denizzz123 😂 korktugum gibi olmadi 3 ay normal dedi ben sana soylemistim dedi korkma dedi muane ucreti geri aldim geldim eve
Denizzz123 minnakkbebek evet bana da bu şekilde demişti. Son birşey sorayım 😊Peki sizin de benim gibi yoğun bir kanama mı
minnakkbebek Denizzz123 hayır canim ped dolmuyor avuc ici var yok az benim Allahtan yoksa cok korkardim☺