diloska Ben grip oldugunda kasıkla verdim ogluma mamayla besleniyor daha cok, az emiyor beni,o zaman 2.5 aylik falandi simdi de ara ara veriyorum evde gripli biri oldugunda.Sogani ikiye kesip ustune birkac karanfil batirip basucuna birakiyorum rahat nefes almasina yardimci oluyor bir de burnu tikali iken.