Merhaba sevgili anneler. Kızım 9 aylık olmak üzere ama maalesef ek gıdada pek yol alamadık. Sevmiyor çünkü hiçbir şey yemek istemiyor. Biraz zorlayınca da boğazına aldırıyor o yüzden ne yapacağımı şaşırdım iyice. Bugüne kadar avokado deneyemedim, artık vermek istiyorum. Sade versem biliyorum onu da sevmeyecek. Ben şu şekilde veriyorum, içine şunu katıyorum bayılıyor dediğiniz tarifler var mı?