Merveges normaldir ağlaması . aç olmadığından, altının temiz olduğundan , gazı olmadığından emin olun . eğer bunlar yoksa bacakları ağrımıyordur. kangurudayken gidip gelin , hareket edin , dans edin . bende ilk giydiğimde ağladı . dışarıda giydim sonra. dışarıda ağlamazlar