3 aylık bebegim var ilk zamanları beni kabul etmiyordu yalancı memeyi emiyordu küçük ama çok inat bir bebeğe sahibim şükür 😔😂 konuşa konuşa çoğu engeli aştık kabul etti neyseki şimdi gene kabul etmiyor iki gündür sütüm de var ac değildir diyorum sağıp veriyorum hemen alıyor hazıra alissin istemiyorum göğsünü iki çekip bırakıp ağlıyor sütün gittiğini de hissediyorum benim gibi olan anneler var mı varsa nasıl eskisi gibi kabul ettiririm yardımcı olabilirler mi birde önceden 1 saate yakın emiyordu 2 saat götürüyordu 2-2,5 aylıkken yarim saat 45 dk emiyordu çok çabuk acıkıyordu şimdi ise 30 dk ya düştü 1 saat anca ac kalıyor çok sık acıkıyor normal diye okumuştum 3 aylıkken artık 10 dk zor emiyor dediğim gibi sağıp verince hemn alıyor öyle alissin istemiyorum benden kopar diye korkuyorum tentene temas için ellerini sürekli tenimde tutturuyorum umarım geçici bir durumdur 😔