halemehmet Merhaba hanımlar. Kızım 3 aylık ve özel bölgesinde küçük küçük sivilce gibi bişeyler çıkmış. Bilen yaşayan varsa anlatabilir mi? Nedir bu ne yapabilirim
aselinannesi06 halemehmet benim kızımda da olmuştu 7 aylıkken isilik gibi böyle nokta noktaydı annem pişik olmuş demişti sudocrem kullandım geçti
Zeynepumay halemehmet bizde de olmuştu doktorumuz idrar yolu enfeksiyonu demişti tabi sizinkini yorum yapamam ama altını çok değiştirin havalandırın ıslak mendil kullanmayın geçer inşallah
aselinannesi06 halemehmet inşaAllah geçer canım bir süre ıslak mendil sürme istersen pamukla temizle daha etkili olur
halemehmet aselinannesi06 mantar olabilir dediler dünden beri de arttı hametan kullanıyordum fayda etmedi valla bide onu Kullanim. Dünden beri artınca ıslak mendil kullanmadım zaten ama daha da artmaz inşallah
aselinannesi06 halemehmet o zaman bilmiyorum canım annem pişik dedi valla bende inandım hemen hastaneye de götürmedim sırf onun için bir kere virüs atlattık çünkü korkudan gidemiyorum da hastaneye falan. Onu kullan bir de olmazsa hastaneye götürürsün geçmiş olsun ☺️
halemehmet Zeynepumay yaaa enfeksiyon da olabilir yani😒 peki siz ilaç filan kullanmış mıydınız yoksa bu önlemlerle geçmiş miydi
Zeynepumay halemehmet oksizinc diye bi krem vermişti onunla geçti tekrarlarsa ilacı düşünürüz demişti
halemehmet aselinannesi06 aynen benimde eşim atlattı bende gitmek istemiyorum bikaç gün kullanayım inşallah geçermiş sağol canım 🌸