Bebeğim 3 ay 22 günlük 2 gündür sürekli agliyor durmuyor huzursuz dogru düzgün yemiyor uyumuyor hic böyle degildi ne yapacagimi sasiriyorum . Bir yeri agriyor diye calpol verdim rahat uyusun diye anason verdim gazi vardir diye gaz damlasi verdim dün ama hic biri işe yaramadı . Benimde elim ayagima dolasiyor sinirleniyorum modum düşüyor ya 😒 neden böyle oldu atak dönemindemiyiz ki nasil atlatacaz nasil davranmam gerek ne yapmaliyim ☹️