Alice556 biz belediyeye başvuruyoruz bebeğe hediye gönderiyor. Birde doğum parasına başvurduk ilk bebeğe 300 TL veriyorlarmış onu aldık. Birde eşin eğer çalışıyorsa ve sigortası varsa doğduğu ay eşinin maaşına 200 TL fazladan yatıyor oda anneye süt parası