Mlkbyrk [][url=https://hizliresim.com/7Xqdgt][img]https://i.hizliresim.com/7Xqdgt.jpg[/img][/url] Kızlar erken gebelik testi yaptım ama 2. Çizgi cok silik çıktı neredeyse yok.. bir bebeğim var 9 aylık. Sizce hamile miyim
Ozge_AyazEfee Mlkbyrk İkinci çizgi oldukça bariz ama yine de siz bilirsiniz 🙈 Kaç dk sonra bu sonucu verdi?
Arasannesi Mlkbyrk 2. Çizgi zaten silik şekilde olur yanı ılkı gıbı net degıl.ama ztaen baya belirgin bir çizgi
Mlkbyrk Ozge_AyazEfee ben kendimi olmadığına inandırma istiyorum sanırım 😂❤ 5 dakika da verdi, da days comfort marka
Alminazli Benimki daha silikti yok dencek kadar azdi esime göstermiştim testi sen garipten cizgi mi görüyosun diyodu hatta😁 Hamile çıktım ama simdi 4 aylik kuzum hamilesin sanırım
mom0989 Mlkbyrk hangi markayı aldınız erkek gebelik testi için ? Ben de alacağım da. Buarada gözünüz Aydın hamilesiniz ❤️😀