Snfk ohhh ne güzel allahım sağlıklı uzun ömürler versin.
ben hep 22 sin de doğum yapmak istedim çünkü eşimin de benim de 22 sin de . Neyse doktorumuz olmaz sezeryan dahi 26 sına tarih verdi. Benim 20 si gibi kasılmalarım başladı karnımda kızım taş kesiliyordu doktorum takip et dedi (tabi benim canım hiiççç tatlı değil). 22 sin de de don kontrol var. 21 i akşamı kızımın hediyelikleri geldi annecim bak teyzelerin geliyor hediyelerin de geldi sen gel yarın doğ dedim karnımı sevdim kızımda tekme attı eşim de güldü 😀 teyzem ankaradan geliyor doğum için ama o gece çok sancım oldu hiç uyumadım hem hiç sabah duşa girdim hemen anlamıştım çünkü sonrasında hemen teyzemi aldım kahvaltıya gittik ama ben bir yedim bir yedim 3 günlük depo yaptım. Nts ye bir girdim ki benim kızın kalbi koşuyor ultrasondan hemen doktor baktı benim kızın başı inmiş su bitmiş doğum başlamış derhal hastaneye dedi ben 1 saate geliyorum kanların alınana kadar ben gelirim dedi.
11 de son kontrol yapıştı 12.42 de kızım kucağımdaydı. Karnım tok girdiğim için bir sütüm geldi bir sütüm geldi kızım 1 kere emdi tüm gece uyumuştu 😀😀💜🧿🧿