minikalim https://imgyukle.com/i/Y8b8WN merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık. Hamileyken 7.ayından itibaren karnımda ayağı kafasında duruyordu 😀😀 ve bu şekilde kulak memesini sıkıştırmış. Hala düzelmedi sizce düzelir mi kendiliğinden bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim 🤩
1Nisa1merve Cok tatlis masallah. Benm kizimda hep eli yuzundeydi ya da kulaginda usg de görürdük. 37 de Dogdu biraz kulak memesi kalkıktı ama duzelmedi 5 aylk oldu .
minikalim 1Nisa1merve hemşiresi 1 yaşından sonra kendiliğinden düzelir dedi ama hiç bilmediğim bir konu açıkcası çok merak ediyorum