Elmalipankek kontrol için gittik hastaneye kan ve idrar testi istediler daha önce hiç yapılmadığı için tüm kan değerlerine bakalım diye 3 tüp kan 2 idrar tetkiki istedi ve hepsine baktılar canım hiç bi sorun yoktu öyle bakmak için istediler. Şükür bi sorun yokmuş normalmiş
normal çocuk pediatri bölümüne kontrol için gittik o zaman yapıldı