Merhaba arkadaşlar. Bir türlü karar veremediğimden o mu bu mu derken 3 ay geç ve ben hala korse kullanamadım. Öncesindede göbeğim vardı şuan daha fazla ve tabiki sarkmış durumda. Şimdi alıp kullansam faydasını görür müyüm acaba ? Şu çelik balenli olanlardan bahsediyorum. Geç kullanıp faydasını gören varsa eğer yorumlarınızı bekliyorum 🥰