Ay şuan benimkide yapmıyor dubalak kullanıyorduk cokniyi yapıyordu bı çay kaşığı veriyordum 3aylik olacak bı hafta sonra bide kuru kuru öksürüyor ya var mı aranizda boyle olan korkuyorum bişey olacak diye çok hafif böyle burnu akiyir yarın doktora goturecem dahanonce bı bronşit baslangici atlattık yine olacak diye çok korkuyorum 😓