Sevgili anneler merhaba🤗
Size danışmak istedigim bir konu var. Ilk bebegim oldugu için tecrübeli annelerden fikir almak istedim. Bebegim 2 ay 25 günlük şuan. Yüksek seste irkiliyor ancak sesin olduğu yöne dönmüyor.( *Yoğun reflüsü olduğu için cok fazla yuz üstü yatıramıyorum )yüz üstü yattigi zaman basını kaldiriyor 45 derece ile 90 derece arasi ancak bunu az yapıyor. Biraz tedirgin oldum sağlık açısından olumsuz bir yerde görev yapıyorum doktora gitme imkanim yok yardımcı olur musunuz ?