Arkadaslar bebegım ilk ay 900 gr aldı buay 2. Ayı ve sadece 500 gr aldı sütüm var fakat bebek 10 günde bir kaka yapıyo hemsiremizde bagırsakları dolu olsugu için tok zannedıyor kendini dedinzqten emzirirken kıvranıyor aglıyor oyızden fazla emmiyor ama açlıktanda aglamıyor makatında darlık olabılırms dr getırcez böle bı durum yasayan oldumu